Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/clients/client1/web1/web/wp-content/plugins/Ultimate_VC_Addons/admin/bsf-core/auto-update/updater.php on line 24

Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/clients/client1/web1/web/wp-content/plugins/Ultimate_VC_Addons/admin/bsf-core/auto-update/updater.php on line 26

Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/clients/client1/web1/web/wp-content/plugins/Ultimate_VC_Addons/admin/bsf-core/auto-update/updater.php on line 27
Поширені запитання – Фіату

Поширені запитання

Відео-інструкція щодо роботи в Національній базі даних будівель України

Перелік типових питань щодо роботи в Національній базі даних будівель України

Питання Відповідь
1 Як отримати логін і пароль для входу в систему? Для отримання логіну і паролю необхідно звернутись на Службу підтримки support@fiatu.com.ua.
2 Як додати/видалити/змінити назву установи або будівлі? Додавати/видаляти/вносити зміни до переліку або назв установ та будівель має право виключно Адміністратор Бази. Необхідно звернутись в Службу підтримки support@fiatu.com.ua.
3 Як обрати населений пункт? В розділах «Налаштування», «Загальні дані про установу», «Загальні відомості про будівлі» необхідно праворуч натиснути іконку «Населений пункт».

У випадаючому довіднику обрати необхідний населений пункт.

Після вибору населеного пункту натиснути кнопку «Застосувати».

Після натиснення кнопки «Застосувати» в полі «Установа(заклад)» з’являться у випадаючому списку всі заклади даного населеного пункту.

4 Де можна отримати шифр типового проекту? Шифри типових проектів містяться в Проектній документації будівель і несуть інформацію щодо конкретного типового проекту, по якому будувалась будівля. Необхідно звернути увагу, що не потрібно плутати «шифр типового проекту» з «шифром проекту», який вказано на титульному листі конкретної документації і може означати номер договору чи шифр, під яким випущена дана документація, однак при цьому такий шифр не являється «шифром типового проекту». Типовий шифр проекту обов’язково має біля себе приставку «Типовий шифр…». В разі виявлення шифру, що відсутній в довіднику системи, необхідно звернутись на Службу підтримки support@fiatu.com.ua для додавання такого шифру до переліку.
5 Як визначити шифр типового проекту за відсутності проектної документації? В разі, якщо Проектна документація відсутня, у випадаючому довіднику при заповненні поля «Типовий шифр проекту» необхідно обрати параметр «Відсутній».
6 Я додати постачальників? У відповідності до Інструкції по роботі з Національною базою дану інформацію заповнювати не потрібно.

В разі бажання використовувати даний функціонал необхідно звернутись на Службу підтримки support@fiatu.com.ua.

7 В розділі «Моніторинг споживання» не відображається потрібний енергоресурс для заповнення даних по енергоспоживанню. Для відображення потрібного енергоресурсу в розділі «Моніторинг споживання» його потрібно активувати в розділі «Налаштування» (поставити «галочку» у відповідній комірці напроти назви ресурсу та натиснути кнопку «Зберегти»).
8 Як визначити загальну та середньомісячну кількість людей? «Сумарна середньомісячна кількість присутніх протягом звітного місяця дітей (ДНЗ), учнів (школи), хворих (лікарні), відвідувачів (поліклініки, заклади культури) по установі (закладу)» обраховується як відношення сумарної чисельності відвідувачів по дням за звітний місяць до кількості робочих або календарних днів у звітному місяці.

«Загальна кількість людей (разом із штатними працівниками) по установі (закладу)» дорівнює сумі показника «Сумарна середньомісячна кількість присутніх протягом звітного місяця дітей (ДНЗ), учнів (школи), хворих (лікарні), відвідувачів (поліклініки, заклади культури) по установі (закладу)» та середньомісячної кількості штатних працівників.

В свою чергу, середньомісячна кількість штатних працівників обраховується як відношення сумарної чисельності штатних працівників  по дням за звітний місяць до кількості робочих або календарних днів у звітному місяці.

Поле «Загальна кількість людей (разом із штатними працівниками) по установі (закладу)» заповнюється обов’язково.

Поле «Сумарна середньомісячна кількість присутніх протягом звітного місяця дітей (ДНЗ), учнів (школи), хворих (лікарні), відвідувачів (поліклініки, заклади культури) по установі (закладу)» може дорівнювати нулю.

9 Не можливо зайти до системи. Необхідно оновити браузер до останньої версії та почистити кеш пам’ять браузера. Для цього необхідно натиснути комбінацію клавіш на клавіатурі CTRL+H та очистити історію (разом з кешем) за останні 24 години.
10 Як розподілити енергоспоживання між будівлями, що підключені до одного лічильника споживання енергоресурсу? Це можна зробити двома способами:

1.Автоматичний спосіб (безпосередньо в системі) здійснюється за допомогою кнопки «Розподілити споживання по будівлях та зберегти».

Для активації цієї кнопки по кожній з будівель мають бути занесені дані по показникам «Опалювальний об’єм будівлі, куб.м», «Опалювальна площа, кв.м» та «Загальна кількість людей (разом із штатними працівниками)».

2.Ручний спосіб здійснюється за допомогою попереднього розподілу енергоспоживання між будівлями з використанням Форми «Розділення_споживання_енергоресурсів_між_будівлями».

Дані, отримані у Формі після розподілу, заносяться до системи.

Посилання на відео-інструкцію «Методика розділення споживання енергоресурсів, спожитих декількома будівлями по одному лічильнику»: https://youtu.be/fR7kuVa9dxY.

11 Чому не зберігаються дані? 1.Після внесення даних необхідно обов’язково натискати кнопку «Зберегти».

2. Необхідно оновити браузер до останньої версії та почистити кеш пам’ять браузера. Для цього необхідно натиснути комбінацію клавіш на клавіатурі CTRL+H та очистити історію (разом з кешем) за останні 24 години.

12 Чому будівля не відображається в рейтингу? 1.Рейтинг формується на підставі розрахункових даних.

Тому для його формування обов’язковою умовою є наявність даних по показникам «Опалювальний об’єм будівлі, куб.м», «Опалювальна площа, кв.м» та «Загальна кількість людей (разом із штатними працівниками)».

2.Рейтинг оновлюється в 00.00 годин, отже побачити будівлю в рейтингу можна наступного дня після внесення даних по ній.

13 Яким чином можна редагувати дані, якщо виявились помилки? Для редагування даних необхідно зайти у відповідний розділ, внести коректні дані замість неправильних та натиснути кнопку «Зберегти».
14 Яким чином можна внести інформацію щодо споживання твердого палива (дрова, вугілля, пелети, щепа і т.д.)? Даний вид ресурсу не передбачений системою., тому цей ресурс заносити не потрібно.
15 Користувач не може знайти установу в базі. Швидше за все, не обрано населений пункт, за яким зареєстрована установа в системі.

Для цього необхідно праворуч натиснути іконку «Населений пункт».

У випадаючому довіднику обрати необхідний населений пункт.

Після вибору населеного пункту натиснути кнопку «Застосувати».

Після натиснення кнопки «Застосувати» в полі «Установа(заклад)» з’являться у випадаючому списку всі заклади даного населеного пункту.

16 Як внести рік побудови будівлі, якщо він раніше, ніж 1880 рік? В такому разі необхідно обрати найстаріший рік, передбачений системою – 1880 рік.
17 Де можна побачити результати занесення даних по енергоспоживанню? Результати занесення даних по енергоспоживанню можна побачити, сформувавши звіт «Споживання ресурсів» в розділі «Бюджетна звітність».

Інформацію щодо порядку формування звіту можна отримати з Посібника користувача, який можна завантажити в робочому кабінеті користувача системи (Посібник розміщений у правому верхньому кутку робочого кабінету користувача системи).

Служба підтримки

В разі виникнення питань щодо ро​боти в Національній базі даних України необхідно звернутись до Служби підтримки support@fiatu.com.ua.

  • м. Київ, пр. Визволителів, 1, офіс 638
  • +38 044 500 89 42
  • Пн – Пт 9:00-18:00
Приєднуйся!